Har en blå vattenrenare som står i källaren, egen brunn med hydrofor. I dag på morgonen så stod hustrun i duchen när plötsligt vattnet tog slut. Fick krypa ur sängen, på med morgonrocken och gå ner i källare (höjd 1,40)

. Fick nästan en dusch själv när jag öppnade dörren. Den övre infästningen i behållaren var av och vattnet sprutade överallt.

. Finns det någon som vet hur lång garanti som normalt lämnas på dessabehållare, den är tillverkad 1993 och den är levererad av Vattenteknik.