Har en blå vattenrenare som står i källaren, egen brunn med hydrofor. I dag på morgonen så stod hustrun i duchen när plötsligt vattnet tog slut. Fick krypa ur sängen, på med morgonrocken och gå ner i källare (höjd 1,40) :( . Fick nästan en dusch själv när jag öppnade dörren. Den övre infästningen i behållaren var av och vattnet sprutade överallt.   :o. Finns det någon som vet hur lång garanti som normalt lämnas på dessabehållare, den är tillverkad 1993 och den är levererad av Vattenteknik.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.