M Mjärn #1 Medlem · 1 275 inlägg 17 feb 2023 22:29 Mjärn Medlem 1 275 inlägg 17 feb 2023 22:29 #1 Garagegolvet är gjort av..betong? Antar jag. Sedan är det något lager på golvet, som jag gissar är färg? Om man vill rusta upp ett sånt här golv.. Hur bär man sig åt då? Vad köper man för målarfärg då? Spacklar man igen ojämnheter? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fixa #garagegolv #måla
Garagegolvet är gjort av..betong? Antar jag. Sedan är det något lager på golvet, som jag gissar är färg? Om man vill rusta upp ett sånt här golv.. Hur bär man sig åt då? Vad köper man för målarfärg då? Spacklar man igen ojämnheter?
ricebridge #2 Husägare · Jönköping · 5 857 inlägg 18 feb 2023 00:41 ricebridge Husägare Jönköping 5 857 inlägg 18 feb 2023 00:41 #2 Du kan alltid flytspackla (om golvet är ojämnt, annars räcker det att slipa bort gammal färg och annat bös) och sen sätta klinkers.
Du kan alltid flytspackla (om golvet är ojämnt, annars räcker det att slipa bort gammal färg och annat bös) och sen sätta klinkers.