Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som tror dessa fönster går att rädda utan att jag bryter ut dem för om jag skall ta ned dem kan jag lika gärna byta till nya. I nederkant är bågen, så heter det väll längst intill glaset?, heeeelt kass och till och med jag förstår att detta måste bytas men kan man göra det på plats på något sätt?
Har du kollat att träet i nederkant är murket? För att det att ytskikten ser kassa ut medför inte alltid att träet är det. Gamla fönster brukar vara byggda av riktigt tätvuxet trä.
Klicka här för att svara