"Otroliga 630 Watt"! Sen följer det med en "säkring". Den är jag nyfiken på. Är det så vanligt att säkringarna går när man kör med denna maskin så de skickar med en extra i paketet? Omtänksamt, i så fall.

2m lång sladd ju! Visst är det en proffs maskin.

2m sladd garanterar ju att den flyger långt när säkringen går och man slungar i väg den:D

Kolla övriga auktioner som han har, kraftfulla maskiner minsan. Vem köper detta...

Kolla märket och typsnittet "Londa". Jämför med Honda - The Power of Dreams, på www.honda.se

Ger mej fasen på att det var en sån som grannen har. Han visste inte hur man bytte skiva. Jag visade honom knappen han skulle trycka in för att låsa skivan. Trög som f-n var den. Jag tänkte jag skulle visa honom hur han vrider gnistskyddet, men hör och häpna - det var fastskruvat i ett läge och skruvarna satt under spindeln så dom kunde man inte komma åt! Dessutom så var gnistskyddet så monterat att du måste hålla vinkelslipen 90 grader mot underlaget, dvs så att sladden pekar rakt upp!!
Och när han hade monterat skivan så fick maskinen förstås inte plats i den "fina" plastväskan, hehe
Jag hade inte vågat köra länge med den maskinen. Tror han gav typ 150kr för den. Min Black & Decker känns numera som en riktig proffsmaskin.......

/Funkis

Majgårdarna
Är säkert många som köper .Kan folk köpa vatten på flaska så köper dom säkert sånt här oxå!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.