9 715 läst ·
36 svar
10k läst
36 svar
Gammalt hus med dålig planlösning.
du får fixa ett tvätt-schakt när du ändå är igång och renoverar! svoosch ner i tvättstugan. googla "laundry chute" för massa kul lösningar.
har idag min tvättmaskin i badrummet närmast mitt sovrum. drömmer om dagen när jag har tid och pengar att fixa tvättstuga ute i garaget så jag inte behöver störas av oväsendet. Hade väldigt gärna haft din situation istället. Tvättstuga i källaren är ju så bra som det kan bli, i mina ögon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
har idag min tvättmaskin i badrummet närmast mitt sovrum. drömmer om dagen när jag har tid och pengar att fixa tvättstuga ute i garaget så jag inte behöver störas av oväsendet. Hade väldigt gärna haft din situation istället. Tvättstuga i källaren är ju så bra som det kan bli, i mina ögon.
Redigerat:
Det var de häftigaste jag har settmajor_tom skrev:
du får fixa ett tvätt-schakt när du ändå är igång och renoverar! svoosch ner i tvättstugan. googla "laundry chute" för massa kul lösningar.
[bild]
Staffan2000 skrev:
Nej inte riktigt så illa med kondisen, men sanningen är väl mera att frugan vill ha det så, med dåliga diskar i ryggen och tunga tvättkorgar så sliter det. Men har någon en bra ide med elektriskt tvättkorgsfösare som klarar gå i trappan är det ju annars fantastisktStaffan2000 skrev:
Hur går det för er?Danin skrev:
Vi har vår tvättstuga i källaren och tvättnedkast, både från övervåningen med sovrummen samt bottenplan, supersmidigt! Vilket medför att man bara bär upp tvätten och slipper ljudet från tvättmaskin, tumlaren samt torkskåp.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden