du får fixa ett tvätt-schakt när du ändå är igång och renoverar! svoosch ner i tvättstugan. googla "laundry chute" för massa kul lösningar.

Illustration av ett tvätt-schakt i ett hus där smutstvätt ramlar ner i en korg i tvättstugan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

har idag min tvättmaskin i badrummet närmast mitt sovrum. drömmer om dagen när jag har tid och pengar att fixa tvättstuga ute i garaget så jag inte behöver störas av oväsendet. Hade väldigt gärna haft din situation istället. Tvättstuga i källaren är ju så bra som det kan bli, i mina ögon.

Redigerat:
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
major_tom major_tom skrev:
du får fixa ett tvätt-schakt när du ändå är igång och renoverar! svoosch ner i tvättstugan. googla "laundry chute" för massa kul lösningar.

[bild]

har idag min tvättmaskin i badrummet närmast mitt sovrum. drömmer om dagen när jag har tid och pengar att fixa tvättstuga ute i garaget så jag inte behöver störas av oväsendet. Hade väldigt gärna haft din situation istället. Tvättstuga i källaren är ju så bra som det kan bli, i mina ögon.
Det var de häftigaste jag har sett :) Wow, vilken grej :D Nu behös de bara någon som tvättar automatisk också :)

Staffans2000 Staffan2000 skrev:
gör
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Du gör naturligtvis som du vil. Men faktumet att du jobbar heltid och har barn, och därför inte har tid att gå i en trappa, låter mer som ett argument riktat mot dig själv, än ett försök att övertyga oss om din unikt svåra situation:).
Nej inte riktigt så illa med kondisen, men sanningen är väl mera att frugan vill ha det så, med dåliga diskar i ryggen och tunga tvättkorgar så sliter det. Men har någon en bra ide med elektriskt tvättkorgsfösare som klarar gå i trappan är det ju annars fantastiskt :D Har sett liknande när de lyfter in vitvaror :)

Staffans2000
Danin Danin skrev:
frugan vill ha det så
Men varför sa du inte det från början?
Då är ämnet färdigdiskuterat.

• Gilla
  • Haha
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
Danin Danin skrev:
Det var de häftigaste jag har sett :) Wow, vilken grej :D Nu behös de bara någon som tvättar automatisk också :)
Hur går det för er?
Vi har vår tvättstuga i källaren och tvättnedkast, både från övervåningen med sovrummen samt bottenplan, supersmidigt! Vilket medför att man bara bär upp tvätten och slipper ljudet från tvättmaskin, tumlaren samt torkskåp.

Blev ett annat hus från 70 talet som snart är helrenoverat :) galet men de blir bra :)

• Gilla
Gammelnörden
  • Laddar…
Och huset vi var nära och köpa kommer nog inte ut på marknaden på länge tror jag.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.