Hej har köpt några säckar flytfix på bauhus. Men skiten stelnar inte och börjar bli orolig om de har sålt gammalt fix till mig!

Är detta tillverkarens datum vid produktion?
Står att det håller 12 månader.

• PROBAU-logotyp på förpackning med datumstämpel, delvis veckad yta, bakgrund suddig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bauhaus sålde gammalt Combimix flytspackel till mig. Tog lång tid att bränna och blev väldigt flammigt vilket inte funkade eftersom spacklet skulle användas som ytskikt. Jag mailade Combimix som bekräftade att mina problem berott på gammalt spackel, som har 6 månaders hållbarhet. Bauhaus skötte reklamationen bra, jag fick pengarna tillbaka, nytt spackel och de lånade ut en bilmaskin för att ta bort det dåliga spacklet.

/Höghus

Och för att svara på din specifika fråga; ja, det är högst troligt tillverkningsdatum på bilden.

/Höghus

Höghus Höghus skrev:
Och för att svara på din specifika fråga; ja, det är högst troligt tillverkningsdatum på bilden.

/Höghus
Tack för svar! Då ska jag ta ett snack med Bauhaus så hoppas jag att de gör rätt för sig.

J Jakob92 skrev:
Tack för svar! Då ska jag ta ett snack med Bauhaus så hoppas jag att de gör rätt för sig.
👍
Jag fick deala lite för att få det erbjudandet.
Deras första var för dåligt och jag accepterade inte…

/Höghus

Uppdatering!

Har nu varit i kontakt med Bauhaus och de har gått med på full återbetalning samt ersättning för det material som jag försökte fästa fast.

Extremt nöjd med deras kundservice och snabba återkoppling! 😄

• Gilla
Höghus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.