Hej!

Har en gammal renoveringstapet som släppt i hörnet, är det bara att limma på eller bättre att skära ut en remsa och och spackla över? Det är spackel i skarven till vänster.

Någon som har en bra idé. Hand håller en bit av lossnande renoveringstapet i ett hörn av ett rum nära taklisten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.