I Ibrakadaboom #1 Hobbysnickare · Småland · 22 inlägg 7 maj 2021 18:10 Ibrakadaboom Hobbysnickare Småland 22 inlägg 7 maj 2021 18:10 #1 Hej! Har en gammal renoveringstapet som släppt i hörnet, är det bara att limma på eller bättre att skära ut en remsa och och spackla över? Det är spackel i skarven till vänster. Någon som har en bra idé. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gipsvägg #måla #renoveringstapet #spackla #vägg #vävtapet
Hej! Har en gammal renoveringstapet som släppt i hörnet, är det bara att limma på eller bättre att skära ut en remsa och och spackla över? Det är spackel i skarven till vänster. Någon som har en bra idé. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder