Hej
Haft denna ståendes i ladugården vad tror ni om denna är de skrot eller något man fixa iordning?
Mvh johan
Haft denna ståendes i ladugården vad tror ni om denna är de skrot eller något man fixa iordning?
Mvh johan
Verktygstokig
· Halland
· 8 316 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 316 inlägg
Hade jag haft den hade jag renoverat upp den efter att ha kollat på vad en ny kutter skulle kosta att köpa till den och sen kollat på vad en ny hyvel kostar..
Klicka här för att svara



