Vad gör man med en gammal (iPad gen2) där apparna inte går att uppdatera pga IOS?

Har nyare som vi använder men vad gör ni av de äldre som funkar perfekt? Väderstation, styra huset, eller skärbräda?
 
Använda som sänke när man fiskar..:cool:
 
Receptplatta på väggen i köket
 
Webb-GUI för hemautomatisering.
 
F
pacman42 pacman42 skrev:
Webb-GUI för hemautomatisering.
Hur gör man det?
 
Med gammal HTML kod man hackar till själv?
Webbläsaren kan vara för gammal för moderna webbsidor. :confused:
 
F fsn skrev:
Hur gör man det?
I mitt fall så har min hemautomatisering en webbsida på https://192.168.1.23 och den laddar man in i webbläsaren. Klart.
 
Funkar inte
 
Funkar med min gamla Androidplatta.
 
Buuzzz Buuzzz skrev:
Vad gör man med en gammal (iPad gen2) där apparna inte går att uppdatera pga IOS?

Har nyare som vi använder men vad gör ni av de äldre som funkar perfekt? Väderstation, styra huset, eller skärbräda?
Väderstation till en lösning som inte har egen display.
 
M Manhunter skrev:
Funkar inte
Vad funkar inte?
 
  • Älska
  • Gilla
udihow och 1 till
  • Laddar…
Länken med siffror
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
tommib
Nej, den lär inte funka om inte du är på pacman42s nätverk eller har en egen server med den adressen på ditt nätverk.
 
  • Gilla
  • Haha
udihow och 1 till
  • Laddar…
Har oxå en gen2 ligger. Går inte att göra något avancerat så den har stått som fotoram/album ett tag. Men ligger mest i lådan nuförtiden.
 
blackarrow blackarrow skrev:
Med gammal HTML kod man hackar till själv?
Webbläsaren kan vara för gammal för moderna webbsidor. :confused:
Den stödjer JavaScript och html 5. Vilka nyare tekniker använder webbsidor i dag?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.