Där har vi nog svaret, vi har helt olika investeringskalkyler.
Ja jag gissade det efter ditt förra inlägg.
Man tröttnar väldigt snabbt på maskinrenoveringar när de blir en nödvändighet....... men det är en härlig känsla att tjäna pengar med en maskin man själv har renoverat och byggt ihop av skrot och fattigdom. Då snackar vi arbetsglädje i tredje potens.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.