1 299 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Galaxy G2 larm
Jag har tidigare haft sms-utskick från mitt Galaxylarm via larmets telemodul, fast telelina och modempool
Efter övergången till IP-telefoni fungerar detta inte längre och jag vill helt enkelt stänga av sms överföringen i larmet eftersom jag nu har ett felmeddelande som säger att larmöverföringen inte fungerar och det går inte att larma på...
Jag har letat i inställningarna men hittar inget val där man kan välja bort denna funktion.
Någon som kan tipsa?
/Fredrik
Efter övergången till IP-telefoni fungerar detta inte längre och jag vill helt enkelt stänga av sms överföringen i larmet eftersom jag nu har ett felmeddelande som säger att larmöverföringen inte fungerar och det går inte att larma på...
Jag har letat i inställningarna men hittar inget val där man kan välja bort denna funktion.
Någon som kan tipsa?
/Fredrik
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Du ska in i meny 56 - intern telemodul, sen undermeny 17 (tror jag det är, längesen nu)
Klicka här för att svara
