Jag har tidigare haft sms-utskick från mitt Galaxylarm via larmets telemodul, fast telelina och modempool
Efter övergången till IP-telefoni fungerar detta inte längre och jag vill helt enkelt stänga av sms överföringen i larmet eftersom jag nu har ett felmeddelande som säger att larmöverföringen inte fungerar och det går inte att larma på...
Jag har letat i inställningarna men hittar inget val där man kan välja bort denna funktion.

Någon som kan tipsa?

/Fredrik
 
Kanske räcker det med att du raderar de inlagda mobilnumren som idag får SMS-utskicken?
 
Jag har nu provat det men det räckte inte
I displayen står SMS Överf.fel

Tacksam för fler förslag
 
Du ska in i meny 56 - intern telemodul, sen undermeny 17 (tror jag det är, längesen nu)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.