M Mortsken skrev:
[bild]
Ännu mer Gaaaaahhhh!

Det där fixar målaren.

• Haha
  • Gilla
TRJBerg och 3 till
  • Laddar…
M Mortsken skrev:
[bild]
Ännu mer Gaaaaahhhh!
Sällan har en tumme upp känts mer rätt att dela ut. ;)

• Gilla
  • Haha
Mortsken och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Ajaj, vad hände?
Hjärnsläpp eller något när jag slog med mini slägga. Så slog rätt på tummen

• Wow
  • Gilla
TRJBerg och 2 till
  • Laddar…
M Mortsken skrev:
Hjärnsläpp eller något när jag slog med mini slägga. Så slog rätt på tummen
Fyfan.

Korvgubbe
S spendera skrev:
Lyckats köra in en krankägla i däcket så det är punka. Gaaaahhhh!

[bild]
Det är väl inte så farligt. 35 spänn på Biltema för en ny om den du har inte håller tätt!

• Gilla
  • Haha
dilemma och 3 till
  • Laddar…
Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Det är väl inte så farligt. 35 spänn på Biltema för en ny om den du har inte håller tätt!
Men en plugg/sträng för däckreparation kostar bara 20kr/st på Jula

Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Jahaaaa...! Kran-kägla! Jag har gått här och funderat på vad en krank-ögla är! Inte ens samma bokstäver ju.

K Kirre2 skrev:
Jahaaaa...! Kran-kägla! Jag har gått här och funderat på vad en krank-ögla är! Inte ens samma bokstäver ju.
TS says: I den här tråden är lätt autistiska missförstånd alltid ursäktade. :heart:

• Älska
Kirre2
  • Laddar…
Gaaaahh! Det är nåt fel på gräsklipparen

"-Gaaahhh" var det igår när vi var två som bar ner ett ekskåp för en trapp. Svårt att få grepp upptill på skåpet men under resans gång ner för trappen så hittade mina fingrar ett perfekt grepp i glipan mellan luckorna och överdelen av skåpet. Känns ju bra då man går sist ned för trappan så man kan bromsa ordentlig. Väl nere så ställer den andra bärande personen ner skåpet på golvet så jag kan tippa upp det men då kommer hela tyngden av skåpet på att det inte skulle vara nån glipa mellan luckorna och överdelen där jag hade mina tre fingrar...
Det var svårt för den andra personen att förstå hur jag satt fast, min kommunikationsförmåga var något blockerad med fingertopparna fast i 2-3mm glipa.

• Ledsen
  • Gilla
Frasse99 och 1 till
  • Laddar…
GAAAHHHHH!!!!!! Plus ett par ord till som antagligen inte är tillåtna här.

Postnord lyckades skicka min diskho till fel kommun så jag blev övervänt och gjöt skivan innan den kom fram. Fick hålmått från chatten på Ikea (följer med en mall, inga mått i montageanvisningen). Det blev sådär.

• Nyinstallerad diskho i en gjuten köksbänk på en byggarbetsplats med havsutsikt i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En felplacerad svart diskho i en grå betongbänkskiva med synliga spår av felmätning och gjutning.
    Skapa konto
  • Ledsen
Roffe_riff och 2 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
GAAAHHHHH!!!!!! Plus ett par ord till som antagligen inte är tillåtna här.

Postnord lyckades skicka min diskho till fel kommun så jag blev övervänt och gjöt skivan innan den kom fram. Fick hålmått från chatten på Ikea (följer med en mall, inga mått i montageanvisningen). Det blev sådär.
Gjut i lite i hörnen, ta 5 gjutaröl med en polare och glöm bort, med den fina utsikten har du annat att tänka på, en sådan bagatell är ett fartgupp, inget AARRRGGGHHHHH!!!!!! ;-)

• Gilla
GladanS och 2 till
  • Laddar…
Den här tråden är väl till för att få medhåll i sin självömkan? ;).

mexitegel mexitegel skrev:
Den här tråden är väl till för att få medhåll i sin självömkan? ;).
Och slå hårt ;-)

• Haha
claym
  • Laddar…
GAAAAAAHHHHHHH

Skulle fylla poolen och började koppla ihop allt men var f..n är stora packningen till filterkorgen som sitter på pumpen då den inte var med resten av poolprylarna. Söker överallt, tömmer halva friggan men ingen packning. Ger upp efter 1,5 timmar och inser att det blir inget och behöver beställa en ny. Svär lite till över dåligt ljus i friggan när jag försöker mäta hur stor den skall vara. Svär lite till när jag med skjutmåttet lyckas peta loss packningen jag sökte efter, den hade tydligen blivit kvar på pumpen i höstas :mad:

Oorganiserad samling av pooltillbehör och verktyg utspridd på en gräsmatta.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.