1 654 734 läst ·
17 705 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaahhh...
För att citera Orup:
Jag har hört
på radion idag
att vi har solsken
över hela vår stad
det låter väldigt underligt
för jag har bara
regn hos mig..
Jag hade massa utefixarplaner idag.
För att citera Orup:
Jag har hört
på radion idag
att vi har solsken
över hela vår stad
det låter väldigt underligt
för jag har bara
regn hos mig..
Jag hade massa utefixarplaner idag.
Gaaahhh x 3,14 eller 90.000.
Sliter som ett djur dessa 3 arbetsdagar, 10 tim arbete och 4 tim i Stockholms köer varje dag, då den ena kollegan vabbar och den andra tappat arbetslusten.
Äntligen en ledig dag....7.15 ringer telefonen "Akut, påkörd frysport, går inte stänga alls" 1,5 tim resa, 3,5 tim jobb i -25 grader. Åker förbi en kompis, har lovat titta på hennes moped som inte startar, precis när jag är framme öppnar sig himlen, mopeden står ute. 2 tim resa hem pga "Titta på naturen trafikanter"
Äntligen hemma, ögonlocken börjar ge upp på soffan....Knack Knack på dörren "Jag stängde av pannan kl 11, den är nog kall nu så du kan byta kompressorfötter (Nibe 310).... höööö ??... just det....det hade jag glömt.
20.30 fick jag i mig första maten sen frukostflingorna halv 8 i morse.
Nån ledig klämdag i morgon blir det inte heller, klockan ringer 5.50.
Godnatt...........
Sliter som ett djur dessa 3 arbetsdagar, 10 tim arbete och 4 tim i Stockholms köer varje dag, då den ena kollegan vabbar och den andra tappat arbetslusten.
Äntligen en ledig dag....7.15 ringer telefonen "Akut, påkörd frysport, går inte stänga alls" 1,5 tim resa, 3,5 tim jobb i -25 grader. Åker förbi en kompis, har lovat titta på hennes moped som inte startar, precis när jag är framme öppnar sig himlen, mopeden står ute. 2 tim resa hem pga "Titta på naturen trafikanter"
Äntligen hemma, ögonlocken börjar ge upp på soffan....Knack Knack på dörren "Jag stängde av pannan kl 11, den är nog kall nu så du kan byta kompressorfötter (Nibe 310).... höööö ??... just det....det hade jag glömt.
20.30 fick jag i mig första maten sen frukostflingorna halv 8 i morse.
Nån ledig klämdag i morgon blir det inte heller, klockan ringer 5.50.
Godnatt...........
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
När man inser att de enda tangentborden här hemma är trådlösa, hur kommer man då åt bios/boot options? 
Får fixa ett trådat tangentbord i morgon! Jag som ville få igång servern!
Får fixa ett trådat tangentbord i morgon! Jag som ville få igång servern!
Gaaahhh! Ena LED-spotten i badrummet har dött.
Naturligtvis har den utgått.
Tidigare ägare hade ej köpt/lämnat någon i reserv.
125mm hål.
Blir att beställa nya till andra badrummet och byta där. Då får jag en över på reservhyllan iaf.
Naturligtvis har den utgått.
Tidigare ägare hade ej köpt/lämnat någon i reserv.
125mm hål.
Blir att beställa nya till andra badrummet och byta där. Då får jag en över på reservhyllan iaf.