1 657 474 läst ·
17 758 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Precis, alla klantisar som landar exakt på 2000kWh får ingen ersättning. Det är ju hur tydligt som helst. Undrar om gänget som gjorde tabellen är efterbörden av den mängdlära som lärdes ut på grundskolan en gång i tiden?B b8q skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Men de verkligen 1900-1999 då? Jag hade skrivit 1900-2000 men de kanske menar att 1999-2000 inte ska ha ersättning?
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Jag har mejlat regeringen och bett dom skärpa sig.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Jag hinner inte ta allt idag.
Som, sagt hur tydligt som helst, typiskt att det ska gnällas på allt. Det är ju bara att ta en extra rostmacka så är saken biff. Jag tror också det beror på att 2000kwh kan ju förväxlas med år 2000 av den som inte är så noga med enheterna och det kommer vi ju alla ihåg hur jobbigt det var - klart man inte vill dras in i någon sådan it-omställning igen.ClasseClas skrev:
Bra tabell. Bra regler. Heja!
GAAHH!
Trodde i min enfald att det efter månader av strul och fix med min solcellsanläggning skulle vara klart nu. Fipplade till brytarna igår och startade upp, idag är produktionen exakt 0. Inte nästan 0 utan 0. Och det en dag där solen faktiskt har tittat fram lite.
Trodde i min enfald att det efter månader av strul och fix med min solcellsanläggning skulle vara klart nu. Fipplade till brytarna igår och startade upp, idag är produktionen exakt 0. Inte nästan 0 utan 0. Och det en dag där solen faktiskt har tittat fram lite.
Husägare
· Sörmland
· 1 482 inlägg
GAAAAAHHHH!
Idag när vi räkas som odödliga av regeringen så beslutar förskolan att stänga pga. all personal utom två har covid, och jag som skulle gå tillbaka tiöl jobbet efter 2 veckor hemma med sjuka barn...
Idag när vi räkas som odödliga av regeringen så beslutar förskolan att stänga pga. all personal utom två har covid, och jag som skulle gå tillbaka tiöl jobbet efter 2 veckor hemma med sjuka barn...
får nog tillägga att det var ett kommande jobb, så kapandet var alltså att kapa loss vindfällen... Men när man loggar in som entreprenör och ser att kartan skulle visat ett annat objekt så blir man less...Maskintok skrev:
GAAAHHH