1 657 506 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Ja, när man väl hittar informationen så är det ganska klart:N nybyggarn3 skrev:
För tillfället, när smittspridningen är omfattande och trycket på testningen är stort, prioriteras testning av vissa grupper. Folkhälsomyndigheten rekommenderar testning för:
- patienter, brukare och personal inom hälso- och sjukvård och äldreomsorg
- personer som behöver vara på plats på arbetet
- elever i grundskolan, gymnasieskolan och motsvarande skolformer.
Men sämre websida än 1177 får man leta efter... Minst 15 klick och en massa letande efter länkar i långa brödtexter för att kunna boka ett test eller vaccinering.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 287 inlägg
Gammeldansk. Fixar alla krämpor som finns.Maskintok skrev:åh fan.
Jo jag har fått den jag med.
Jag har annars hållt mig till varmt vatten, whisky, citron, honung, rejält med ingefära..
Det har gett lite lindring inför natten..
plus att jag sover sittande...
eldar nästan hela nätterna... Så familjen får iallafall sova..
far är hit och fyller på med ved i skopan på traktorn.. Så jag ska inte klaga..![]()
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Gaahhh!!! Tycker både synd om och är trött på folk som skriver om corona här. Är själv inget föredöme när det kommer till att hålla mig till ämnet i andra trådar, så är minst lika trött på mig själv som er andra.
Gaahhh!
Gaahhh!
Kan verka tydligt när man läser det. Dock uppfyller vi båda de två sista punkterna och ska ändå inte testas enligt vår region.useless skrev:
Ja, när man väl hittar informationen så är det ganska klart:
För tillfället, när smittspridningen är omfattande och trycket på testningen är stort, prioriteras testning av vissa grupper. Folkhälsomyndigheten rekommenderar testning för:
- patienter, brukare och personal inom hälso- och sjukvård och äldreomsorg
- personer som behöver vara på plats på arbetet
- elever i grundskolan, gymnasieskolan och motsvarande skolformer.
Men sämre websida än 1177 får man leta efter... Minst 15 klick och en massa letande efter länkar i långa brödtexter för att kunna boka ett test eller vaccinering.
GAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!
Nu är luktsinnet borta också. Kaffet smakar skumt och snusen ingenting. Hur ska man nu kunna motivera sig att stiga upp på morgonen?
Nu är luktsinnet borta också. Kaffet smakar skumt och snusen ingenting. Hur ska man nu kunna motivera sig att stiga upp på morgonen?
genom att se framåt.N nybyggarn3 skrev:
Livet blir bättre..
dagen blir till det du gör den till..
djupt andetag och sedan tar man och funderar på just något annat än symptomen.. För min del... hushållet och ved
krya på dig.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
GAAAAAAHHHHHH!!!!!
Nu närmar jag mig en vecka med covid. Fortfarande hosta, snuva och allmän sjukdomskänsla. Bara att ställa in sig på en vecka till hemma.
Nu närmar jag mig en vecka med covid. Fortfarande hosta, snuva och allmän sjukdomskänsla. Bara att ställa in sig på en vecka till hemma.
Hur, det lät inte kul. Jag får iaf sova efter att grannen kom med cocilliana.Maskintok skrev:
Har även förståt vad som menas med påfyllningsdosen som alla tjatar om. När man går upp 5 på morgonen och tar en sluring till så hostan lugnar sig och man kan somna om.