1 657 895 läst ·
17 764 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
Köp en sådan här ASAP så slipper du vara snuvig och åka på bihåleinflammation med tiden.A Alfons3301 skrev:
https://www.kronansapotek.se/Nasali...bbVT8s4xI6U0vGEOg2EaApAhEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 203 inlägg
Gnälliga, självcentrerade och humorlösa är hur vi ser på millennials va? Det är inte så att ni bara är för lika?
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
Här är hans kod. Hur bra funkar det
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Trams. Generationsindelningen är alldeles för bred för att dra några slutsatser utifrån. Är själv född under första halvan på 80talet och vägrar att bli satt i samma fack som 90talisterna. Där kan man snacka om odugliga och lata. Enligt obekräftade uppgifter ligger dom t.ex. bakom 99% av alla doldafeltrådar på forumet.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
The retardness är väl lite lägre på de födda 81 till 85 men en gång millennial alltid millennial.N nybyggarn3 skrev:Trams. Generationsindelningen är alldeles för bred för att dra några slutsatser utifrån. Är själv född under första halvan på 80talet och vägrar att bli satt i samma fack som 90talisterna. Där kan man snacka om odugliga och lata. Enligt obekräftade uppgifter ligger dom t.ex. bakom 99% av alla doldafeltrådar på forumet.
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Ja, vi säger väl det.
Ingen ironi i baren.
Ingen ironi i baren.
Renoverare
· Stockholm
· 20 194 inlägg
En annan grej jag märkt med boomers är att de inte kan citera så man får notifiering.
Det är likadant med han som har en Minion som avatar
Det är likadant med han som har en Minion som avatar
Skogsägare
· 23 203 inlägg
Jag kanske bara bryr mig mer om andras möjlighet att läsa trådarna än din bekvämlighet? Du får gärna hitta ett ställe där det är otydligt vem jag svarar i en tråd så ska du få en guldstjärna.AndersMalmgren skrev:
Men nu slutar jag med det här innan någon måste skapa en meta-gaahhh-tråd.
Edit: För sent.