1 659 456 läst ·
17 784 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Hur tänker Malmgren nu ? Dom som tjänar så lite så dom inte kommer upp till VAB taket är det mindre synd om dom än om dej ?
Men om man gillar att betala skatt så skulle man kanske försöka jobba för högre bidrag, typ VAB till höginkomsttagare.
Men om man gillar att betala skatt så skulle man kanske försöka jobba för högre bidrag, typ VAB till höginkomsttagare.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Du vet va att man betalar statlig inkomstskatt över 45k? Men man får mindre pga tak på VAB, sjuklön, pension, osv, osv- Så vi måste ha privata försäkringar för att täcka upp. Så vi har högre skatt och får mindre ut av det. FintZ Zsam skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 212 inlägg
Jag är helt med på @sinuslinus ursprungliga gaaaahhhhh!!!, men längre följddiskussion finns det nog som @Dan_Johansson skrev bättre trådar för.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
GAAAAAAAAH
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Gaaaaaaah man ska inte vara businesspartner med sin bror
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
