1 660 721 läst ·
17 802 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 216 inlägg
Jag ska själv koppla in en radiator så får väl återkomma i tråden och själv bli hånad.Nötegårdsgubben skrev:
Gaaaahhhhh!!!! Har stått och handdsikakat efter middagen trotts två diskmaskiner i köket.
Renoverare
· Stockholm
· 20 212 inlägg
Min resa var; först DOOM (missade helt castle of wolfenstein), Heretic (som nog egentligen inte var något vidare, som doom, bara lite annorlunda). Sen ramlade vi över Duke nukem, första med riktig 3D, och så cool humor med självdistans, och roliga nya vapen, pipe bombs och IR-minor.
Sen missade jag konstigt nog Quake, men körde däremot en del Descent för att sen ramla in på QuakeII.
Och då ganska snart blev jag fast i moden Action Quake. Där huserade jag några år tills spelandet dog ut för mig.
Sen missade jag konstigt nog Quake, men körde däremot en del Descent för att sen ramla in på QuakeII.
Och då ganska snart blev jag fast i moden Action Quake. Där huserade jag några år tills spelandet dog ut för mig.
Redigerat:
Ett spel som är jäkligt bra är Call Of Juarez : Bound in bloodMikael_L skrev:
Min resa var; först DOOM (missade helt castle of wolfenstein), Heretic (som nog egentligen inte var något vidare, som doom, bara lite annorlunda). Sen ramlade vi över Duke nukem, första med riktig 3D, och så cool humor med självdistans, och roliga nya vapen, pipe bombs och IR-minor.
Sen missade jag konstigt nog Quake, men körde däremot en del Descent för att sen ramla in på QuakeII.
Och då ganska snart blev jag fast i moden Action Quake. Där huserade jag några år tills spelandet dog ut för mig.
Renoverare
· Stockholm
· 20 212 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 216 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 922 inlägg
När man lagt en timme på klistra upp en led-strip i ena barnets rum, och upptäcker att tre lysdioder är felvända..
GAAAHHH!
GAAAHHH!
