Mikael_L
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Han får väl levla upp till Duke Nukem.... ;)
Ohhhh, now we talkin' ... :heart:


"Damn, i'm looking good!"
 
  • Haha
claym
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Jag vet inte vad man får och inte får skriva i denna tråden
Alla besvär man har som man kan acceptera att andra hånar är välkomna. Huruvida hånet som sådant är välkommet får vi kanske starta en metatråd om. ;)
 
  • Haha
Ingenjör Jesper
  • Laddar…
J
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Alla besvär man har som man kan acceptera att andra hånar är välkomna. Huruvida hånet som sådant är välkommet får vi kanske starta en metatråd om. ;)
Jag ska själv koppla in en radiator så får väl återkomma i tråden och själv bli hånad. :) Ska dock måla rören innan frugan hinner tycka nåt... :)
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Gaaaahhhhh!!!! Har stått och handdsikakat efter middagen trotts två diskmaskiner i köket.
 
N nybyggarn3 skrev:
Gaaaahhhhh!!!! Har stått och handdsikakat efter middagen trotts två diskmaskiner i köket.
Men varför?
 
F fribygg skrev:
Men varför?
Rätt många gäster. Och antagligen dålig isättning
 
tommib
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Han får väl levla upp till Duke Nukem.... ;)
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ohhhh, now we talkin' ... :heart:


"Damn, i'm looking good!"
I'm here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum


Also, Tripmine + Pipebombs = :heart:
 
  • Gilla
  • Älska
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
I'm here to chew bubblegum and kick ass, and I'm all out of bubblegum


Also, Tripmine + Pipebombs = :heart:
Lika mycket ett They live citat som ett Duke nukem citat :)
 
Mikael_L
Min resa var; först DOOM (missade helt castle of wolfenstein), Heretic (som nog egentligen inte var något vidare, som doom, bara lite annorlunda). Sen ramlade vi över Duke nukem, första med riktig 3D, och så cool humor med självdistans, och roliga nya vapen, pipe bombs och IR-minor.
Sen missade jag konstigt nog Quake, men körde däremot en del Descent för att sen ramla in på QuakeII.
Och då ganska snart blev jag fast i moden Action Quake. Där huserade jag några år tills spelandet dog ut för mig.
 
Redigerat:
Mikael_L Mikael_L skrev:
Min resa var; först DOOM (missade helt castle of wolfenstein), Heretic (som nog egentligen inte var något vidare, som doom, bara lite annorlunda). Sen ramlade vi över Duke nukem, första med riktig 3D, och så cool humor med självdistans, och roliga nya vapen, pipe bombs och IR-minor.
Sen missade jag konstigt nog Quake, men körde däremot en del Descent för att sen ramla in på QuakeII.
Och då ganska snart blev jag fast i moden Action Quake. Där huserade jag några år tills spelandet dog ut för mig.
Ett spel som är jäkligt bra är Call Of Juarez : Bound in blood
 
skoge skoge skrev:
Ett spel som är jäkligt bra är Call Of Juarez : Bound in blood
Alldeles för nytt (Men ja det var bra). Outlaws från Lucasarts passar bättre :) men kanske borde fortsätta denna diskussion i saker som vi glömt tråden.
 
  • Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Alldeles för nytt (Men ja det var bra). Outlaws från Lucasarts passat bättre :) men kanske borde fortsätta denna diskussion i saker som vi glömt tråden.
Ta det i ”Gamla datorer och dataspel”-tråden istället. Finns den inte är det kanske dags att starta den. :cool:
 
  • Gilla
JohanLun och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAHHHH!! Väntar fortfarande på återkoppling från en intervju den 24 november. Processen kunde fortgå ett bra tag men ett GAAAH moment nevertheless.
 
  • Ledsen
a.o.f
  • Laddar…
När man lagt en timme på klistra upp en led-strip i ena barnets rum, och upptäcker att tre lysdioder är felvända..


GAAAHHH!
 
  • Wow
  • Ledsen
  • Gilla
Lilllen och 6 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
När man lagt en timme på klistra upp en led-strip i ena barnets rum, och upptäcker att tre lysdioder är felvända..
[video]

GAAAHHH!
Vad är detta? Ett epileptiskt anfall waiting to happen? :thinking::crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.