1 661 338 läst ·
17 806 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAHHHH! Har suttit isolerad med covid ensam i sommarstugan sedan 17 december! Imorgon när jag nu känner mig frisk skulle jag åka hem till min fru! Äntligen!!! Fick ikväll ett mess som säger att dottern som hälsar på hemma har testats positivt!!!!
GAAAAAHHHH!!!!
GAAAAAHHHH!!!!
Hur kommer det sig att man aldrig får igen lådorna med julpynt igen efter att julen är slut, trots att ingen nytt pynt tillkommit?! Litet i-lands-gaaah...
För att julpyntet inte ska tas ner riktigt än, låt det sitta fram till påsk vettja! Då dj*vlar kommer alla vara så trötta på pyntet så det är 1. nerplockat av någon annan än dig och 2. komprimerat till minsta möjliga form, vilket gör att det kommer få plats i lådan. Att det sen inte går att sätta upp samma pynt senare detta året, det är ett annat problemMariaiÖstergötland skrev:
Gaaaaaaaahhhhhh!
Att man aldrig tänker hela vägen…
Håller på att regla upp för nytt golv i tvättstugan (den med det ruttna golvet jag visade för några inlägg sedan…) och glömmer såklart vattenpasset under kortlingarna och nu får jag inte loss det
!
Bara att skruva loss några kortlingar igen
Att man aldrig tänker hela vägen…
Håller på att regla upp för nytt golv i tvättstugan (den med det ruttna golvet jag visade för några inlägg sedan…) och glömmer såklart vattenpasset under kortlingarna och nu får jag inte loss det
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bara att skruva loss några kortlingar igen
Gaaahhh kommer du isåfall säga när du ska dra rören under kortlingarna och inte har passet på platsaltaxis skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 014 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 014 inlägg
Tror hyllkonstruktionen är bättre än golvkonstruktionen…altaxis skrev:
Jo det kan man tänka
Men jag byggde för ~10 år sedan en hylla som tvätt och tork står på för att slippa ta tag i problemet då…
Nu är det dock så att jag behöver byta tvättmaskinen inom kort då lager och stötdämpare börjar ta slut och det är inte så kul att få upp och ner maskinen på hyllan. Fram till för en stund sedan var där även väggfasta hyllor och en ho på vänsterväggen. [bild]
Gaaahhh!!
Tack för påminnelsen även om jag hade koll på det och hade den där för att få rätt avstånd mellan kortlingarna.P Pappa1986 skrev:
Självklart måste man inte ha den 20 cm från väggen men ska man följa säker vatten ska den vara det.wildeside skrev:
Jag ser inte någon anledning att inte följa det i detta läget.