http://www.allabolag.se/5568566151/GA_rorservice_AB

Hade dessa inbokade för jobb men de dök aldrig upp. Fick själv ringa och fråga var de var någonstans en halvtimme efter avtalad tid. Det hade fått andra jobb som de prioriterade istället. Det känns ju seriöst, eller?

Och så kanske det är, vissa företag prioriterar sina företags-/ storkunder istället för privat kunder, men det kunde ha hanterats på ett mer professionellt sätt.

Jag fick jaga en rörläggare jag ringde vid 3 olika tillfällen för han dök inte heller upp på avtalad tid. Till sist ringde jag en annan firma som kom när de lovat. Det hade varit trevligt om de hör av sig om de får förhinder....

Krilleman
Det finns ju olika sätt att se på det, men självklart kunde dom ha ringt och sagt att det var något viktigare som dök upp.

För skulle inte du vara glad om någon ryckte ut till dig på kort varsel när vattnet sprutade och du inte får stopp på flödet??

Jag har åkt på flera av dessa "uppdrag" genom tiderna, och gud vad tacksamma folk är när det krisar!

Men oftast är det ju på bekostnad av att något annat skiter sig...

Det dåliga i det är ju inte att de får förhinder, utan att de inte hör av sig. Och när de blev 3e gången för mig så var de ganska tydligt att de inte var intresserade av jobbet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.