Är det någon som köpt diskbänk via nätet hos Fyndmax?
Skall vara fraktfritt över 1000:-
Har det funkat om ni har beställt diskbänk där?
Har kvalitèn varit densamma?
Vi har beställt en smeg diskho och lite annat också från badshop.se. Det är nog samma firma som fyndmax. Diskhon är mycket snygg och finishen är helt perfekt. Vi har inte monterat den än så svårt att säga något om kvaliten.Vi är då nöjda med servicen och leveranserna.
Beställde min fläkt av dem och valde att betala via faktura. Inga problem alls. Mycket hjälpsamma när DHL strulade till leveransen. Snabba svar på mail, oftast inom en timme. Rekommenderas.