Andy78 skrev:
449kr Månaden, då ingår allt.
Jag antar det är 24 månader! Då är det isf 10.776 kr..

lorens skrev:
Jag antar det är 24 månader! Då är det isf 10.776 kr..
På 24 månader ja det stämmer säkert

Redigerat:
Beställde precis BroPass gratis för ett år.

Saxat från http://www.motormannen.se/medlem/Medlemsrabatter/farjerabatter.html

[h=3]Öresundsbron Malmö-Köpenhamn[/h] Erbjudande: teckna BroPass-avtal under perioden 1 september 2012 - 30 april 2013. Då får du första årsavgiften gratis (värde 320 kr). Med BroPass-avtal kör du till Danmark så ofta du vill för halva priset.
Regler:gäller hushåll som inte haft BroPass under de senaste 6 månaderna. Efter ett år debiteras ordinarie årsavgift. Avtalet kan sägas upp när som helst av kunden.
Beställning: beställ BroPass på www.oresundsbron.com/bropass. Skriv Motormännen i fältet Kampanjkod.
Bra att veta: när du tecknat BroPass-avtal får du en BroBizz med posten. Det tar ungefär en vecka. BroBizzet fästs på vindrutan. Sedan debiteras det rabatterade överfartspriset automatiskt. BroBizz fungerar även på Storabältbron, färjorna Rödby-Puttgarden och Gedser-Rostock, och för att betala vägavgifter i Norge. Läs mer på easygo.com

Information om villkor, priser,och andra rabatter för den som har BroPass-avtal, läs mer på www.oresundsbron.com

Varit mycket gnäll på sistone om champinjoner vs portabello.
Tänker på Mästerkocken.
Testade att märka Portabella som vanlig chaminjon i affären och det gick bra.
Självscanning är bra :)

Om jag har dåligt samvete?
:)

Blindnit skrev:
Tänker på Mästerkocken.

Lika Ärligt som att ta ekologiska varor lägga i påsen å trycka på vanliga.

Blindnit skrev:
Tänker på Mästerkocken.

Nej, det är väl självklart att det fungerar. Och är man så trög att man inte förstår det utan att prova en gång så är det väl inte hela världen.
Det är när du och andra sätter sådant i system som det är ett stort problem.
Det är ju vi andra, som är ärliga, som får betala dina Portabella och annat som samvetslösa tjuvar roffar åt sig.

För att inte tråden ska drifta bort ifrån fokus så kan jag ge något tips.

Jag har köpt några fåtal verktyg på Lidl när jag bara skulle ha det till stugan eller liknande. Exempelvis har jag köpt gröna Parkside slipmaskiner och lite annat smått o gott. De slipmaskinerna är jag supernöjd med i förhållande till pris, jämfört lite med andra lågprismaskiner från Ö&B, Jula, Biltema mfl. För mig var de oväntade fynd som fungerade lika fint som den gröna bosch excenterslipen jag köpte för nästan 4 ggr så mycket.

Hade sett andra tipsa om Lidl och visst finns det mycket skräp men det fanns en del fynd då och då

Jag har en parkside excenterslip som jag köpte för 150:- eller något sådant och den fungerar och har dammsugaranslutning. Men trycker man den för hårt mot underlaget tappar den farten. Beter sig alla excenterslipar så?

pelpet skrev:
Jag har en parkside excenterslip som jag köpte för 150:- eller något sådant och den fungerar och har dammsugaranslutning. Men trycker man den för hårt mot underlaget tappar den farten. Beter sig alla excenterslipar så?
Ja, i alla fall de som inte har konstantelektronik. Men man skall ju aldrig trycka slipen hårt mot materialet, då har man antingen för dåliga papper eller för dålig dammuppsugning. Med dammsugare kopplad till slipen så räcker det att man styr den bara.

EvertL skrev:
Nej, det är väl självklart att det fungerar. Och är man så trög att man inte förstår det utan att prova en gång så är det väl inte hela världen.
Det är när du och andra sätter sådant i system som det är ett stort problem.
Det är ju vi andra, som är ärliga, som får betala dina Portabella och annat som samvetslösa tjuvar roffar åt sig.
Svinnet är redan betalt via färre kassörskor.
Sen lurar dom mig varenda gång jag handlar oavsett vad jag köper.
Men för att lugna dina nerver kan jag säga att detta är enda gången jag gjort så och förmodligen även sista.
Fick bara en klipsk idé just då.

Hittade en ny 15,5 hk B&S motor hos lokala maskinhandlaren för 4 900. Den ska jag se till att ha olja i ....

T
Blindnit skrev:
Men för att lugna dina nerver kan jag säga att detta är enda gången jag gjort så och förmodligen även sista.
Eller hur, tjuv:sly:

tank77 skrev:
Eller hur, tjuv:sly:
ICA-handlaren går säkert i konkurs nu :p

T
Blindnit skrev:
ICA-handlaren går säkert i konkurs nu :p
Många bäckar små..........

Blindnit skrev:
Svinnet är redan betalt via färre kassörskor.
Sen lurar dom mig varenda gång jag handlar oavsett vad jag köper.
Fick bara en klipsk idé just då.
Hur menar du att de lurar dig varje gång du handlar?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.