Hej, håller för tillfället på att bygga hus vid Stensborg i Nyköping och behöver fylla upp tomten en del. Om det är någon som har fyllnadsmassor över får ni gärna kontakta mig.

Vi beräknar att det kommer att behövas ca 200 - 300 m3.

// Tack på förhand
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.