Hej, håller för tillfället på att bygga hus vid Stensborg i Nyköping och behöver fylla upp tomten en del. Om det är någon som har fyllnadsmassor över får ni gärna kontakta mig.
Vi beräknar att det kommer att behövas ca 200 - 300 m3.
// Tack på förhand