1 964 läst · 7 svar
2k läst
7 svar
Fyllnadsmassor bortskänkes - Täby
Hej!
Har schaktmassor som jag behöver bli av med ifrån en villatomt i Täby. Uppskattningsvis 200-250 ton.
Behöver veta omgående om intresse finns och helst bli av med de nu eller senast i början av augusti.
Med vänlig hälsning
Ivan
Har schaktmassor som jag behöver bli av med ifrån en villatomt i Täby. Uppskattningsvis 200-250 ton.
Behöver veta omgående om intresse finns och helst bli av med de nu eller senast i början av augusti.
Med vänlig hälsning
Ivan
Hej, behöver massor fast jag har min tomt i Vagnhärad/Trosa. Behöver bara 3-4 lass.
Förstår, tack ändå!
Hej
Finns detta kvar?
Har du möjlighet att ordna transport?
Finns detta kvar?
Har du möjlighet att ordna transport?
hejI IZETT skrev:
Vi behöver fyllnadsmassor på Vätö, strax utanför Norrtälje. Så mycket som möjligt skulle jag vilja säga, då vi ska fylla ut en väldigt sluttande tomt, så att det blir etager.
Hej!
Vätö är för långt bort så kostnaden för lastbilstransporten blir högre än intippningsavgiften. När grävskopan är här kan den lasta men det är bäst att du ordnar transporten själv. En 3 eller 4-axlad lastbil är det som behövs.
Med vänlig hälsning
Ivan
Vätö är för långt bort så kostnaden för lastbilstransporten blir högre än intippningsavgiften. När grävskopan är här kan den lasta men det är bäst att du ordnar transporten själv. En 3 eller 4-axlad lastbil är det som behövs.
Med vänlig hälsning
Ivan
Liknande trådar
-
Schaktmassor / Fyllnadsmassor Göteborg - bortskänkes
Grund & Markarbeten -
Testade fyllnadsmassor bortskänkes Nacka, Saltsjö-boo
Fyllnadsmassor -
Fyllnadsmassor bortskänkes - Örebro
Fyllnadsmassor -
Schaktmassor / Fyllnadsmassor Göteborg - bortskänkes
Fyllnadsmassor -