5 905 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
fylla gammal brunn!
Jag har en gammal brunn på tomten som inte använts på många år. grävd för hand för gud vet hur längesen. den står alldeles invid huset och jag hade velat fylla igen den. därför vänder jag mig till alla erfarna brunn-igenfyllare här!
Kan jag fylla med vad som helst, typ dom betongrester jag annars behöver anlägga en pulkabacke med på tomten annars?
tacksam för tips och råd!
om tråden ligger i fel delforum så ber jag om ursäkt, visste inte var jag skulle lägga mig.
Kan jag fylla med vad som helst, typ dom betongrester jag annars behöver anlägga en pulkabacke med på tomten annars?
tacksam för tips och råd!
om tråden ligger i fel delforum så ber jag om ursäkt, visste inte var jag skulle lägga mig.
Klicka här för att svara