Nej, inte i närheten. Av alla fönster jag tittade på var Velfac helt outstanding när det gäller designen.

En bra fördel med Velfac är att man kan blanda öppningsbara och fasta i samma karm eftersom de ser likadana ut utifrån och invändigt skiljer i princip bara ett handtag. Praktiskt för att hålla ner priset om man vill ha öppningsbart på övervåningen för att kunna putsa fönster exempelvis.

jaso skrev:
Nej, inte i närheten. Av alla fönster jag tittade på var Velfac helt outstanding när det gäller designen.

En bra fördel med Velfac är att man kan blanda öppningsbara och fasta i samma karm eftersom de ser likadana ut utifrån och invändigt skiljer i princip bara ett handtag. Praktiskt för att hålla ner priset om man vill ha öppningsbart på övervåningen för att kunna putsa fönster exempelvis.
Tack!
Försöker att få en bild av den stora skillnaden på dessa fönster emot andra men de flesta fönstertillverkare har ju helt kassa hemsidor.

Vill ha en enkel närbild på ett Velfac fönster med mått på karm osv, sen vill jag ha en motsvarande bild på .t.ex ett Elitfönster Elit Complete Alu så jag förstår och ser vad det fantastiska är :)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.