D Derbyboy #1 Husägare · Skogen · 8 045 inlägg 9 dec 2022 10:33 Derbyboy Husägare Skogen 8 045 inlägg 9 dec 2022 10:33 #1 Jag har en nedgrävd tank 3m3 för regnvatten. Toppen ligger ytligt och igår var det en tunn hinna is överst. Bör jag tömma den så den inte fryser sönder? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har en nedgrävd tank 3m3 för regnvatten. Toppen ligger ytligt och igår var det en tunn hinna is överst. Bör jag tömma den så den inte fryser sönder?
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 985 inlägg 9 dec 2022 10:39 Demmpa Husägare Kalmar 25 985 inlägg 9 dec 2022 10:39 #2 Skär till några frigolitskivor så att de går ner i hålet, å lägg de på de utstickande rören, på så sätt dämpas kylan uppifrån.
Skär till några frigolitskivor så att de går ner i hålet, å lägg de på de utstickande rören, på så sätt dämpas kylan uppifrån.
D Derbyboy #3 Husägare · Skogen · 8 045 inlägg 9 dec 2022 10:43 Derbyboy Husägare Skogen 8 045 inlägg 9 dec 2022 10:43 #3 Kommer aldrig få till det bra, tanken ligger i suterräng och det är för mycket rör för att få till frigoliten. Jag tömmer isf Redigerat: 2022-12-09
Kommer aldrig få till det bra, tanken ligger i suterräng och det är för mycket rör för att få till frigoliten. Jag tömmer isf