Har ledit undan takavvattningen från en attefallare jag byggt till en slänt. Hade velat att röret skulle bli tinat på tidig vår med hjälp av värmekabel därav några frågor:
1 Vilken värmekabel ska jag köpa för detta?
2. Hur ansluter jag bärmekabeln mot markavloppet där stuprören leds ner? Finns det någon sorts genomföring man kan använda sig av?
Tack på förhand..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.