Hej!
I vårat hus kommer vi att ha kök och vardagsrum ihop, ca 50 kvm.Tak i full höjd (2.60 till 3.90) och en köksö som skärmar av...En undran där om köksfläkten...klarar man sig med fläktmotorn eller bör man installera extern motor???Jag är helt novis på just fläktar men vill ju som alla andra ha bra effekt och ok ljudnivå....hur har ni andra gjort?Skall köpa AEG:s köksmaskiner men jag vet inte hur deras fläktar är!!
 
Vi installerade en extern motor på taket till vår frihängande Fjäråskupan. Man kan även välja att ha en extern fläkt på vinden om man har tillgång till sådan. Risken med att att inte ha extern motor är som du anar att det blir högljutt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.