Hej!
I vårat hus kommer vi att ha kök och vardagsrum ihop, ca 50 kvm.Tak i full höjd (2.60 till 3.90) och en köksö som skärmar av...En undran där om köksfläkten...klarar man sig med fläktmotorn eller bör man installera extern motor???Jag är helt novis på just fläktar men vill ju som alla andra ha bra effekt och ok ljudnivå....hur har ni andra gjort?Skall köpa AEG:s köksmaskiner men jag vet inte hur deras fläktar är!!