Hej!

Håller på att bygga några bastulavar och funderar hur ni andra gör med infästningen. Lavarna är ca 190cm och ska inte stöttas mot golvet utan hänga fritt mellan väggarna.

Skruvar ni rakt in eller läggs laven på en skruvad regel eller bräda? Dimensioner har Jag sett både 45x70 och 45x95 lite beroende på hur man gjort.

Hur har ni gjort eller hur tycker ni man bör göra? Gärna bilder!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.