Vi har glädjen att avslöja att stora, spännande nyheter kommer att publiceras imorgon.​

Nyheterna kommer att publiceras någon gång runt lunch, eftermiddag imorgon fredag!

Ja nu blev man ju nyfiken ::) Läste om nån förändring på eran blogg, kan det vara det kanske ::) Fy vad nyfiken jag blev ;D

Nej du lier, det är inte förändringarna. Inte ännu i alla fall, det är något större än så. Ledtrådar finns på vår blogg nu. ;)

;D Nyfikenn som jag är så måste jag genast kolla ;D

Inte blev jag nå klokare för det >:( Får väll tjå mig till i morrn då :( Krya på er iaf ;)

Tack....

Läste du inte rubriken på inlägget? *pik*

Gud så korkad jag känner mig :-[ Jaså så ni ska gå och bli kändis :o Ja jag får vänta tills i morgon så ska jag kika in på eran blogg igen.

Ha`re bäst/Linda

Inte korkad, säkert bara lite trött. Klockan är ju inte barnet längre. ;)

Det är klart att du ska titta in imorgon, vi är så spännda själva.

Jag vet jag vet... Inflyttning idag..  8-)

Inflyttningsdags är det inte riktigt ännu Stefan_h, ge det någon månad till. Nej, det är något annat.

Näe nu har jag luskat runt på tidningens sida men inte hittat nåt.... Nu får ni ju berätta...

;D Det e inte bara jag som e nyfiken ;D

Tidningens handling stämmer inte med deras löften... Ännu.

De SA att de skulle lägga ut hela tidningens innehåll på nätet idag, det har ju ännu inte skett.....

*morra* :)

Jag kan ju inte säga mer än så... Eller kan jag? ;)

Äntligen kan vi berätta att vår blogg är uppdaterad med det där som varit hemligt.

Alla som är lite nyfikna kan smyga in på vår blogg och läsa. ;)

Gratulerar. Kul att vara rixkändis?

Ja det var på tiden att man fick veta, har nästan legat sömnlös i natt av nyfikenhet ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.