3 923 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Fräsmaskin Abene VHF-3 BS
Utan att förringa detta forum så får du nog lättare svar på www.maskinisten.net.
Rent allmänt ska du försöka få tag på en maskin med mycket tillbehör, dom är svindyra att köpa nya.
Rent allmänt ska du försöka få tag på en maskin med mycket tillbehör, dom är svindyra att köpa nya.
Som alltid köp inte något rostigt ihjälkort lik.Men hittar du en anständig skött Abene så har du en vän för livet otroligt bra stadiga och precisa maskiner. Om du hittar en med centralsmörjning och snabbmatning så är det bara plus.De finns med borrande pinol men den modellen brukar vara dyr men har du tur och hittar en sådan till rätt pris
Och som sagts tidigare mycket utrustning
Såg för sent att det var en bs med borrande pinol så bortse mitt svammel tidigare.
Såg för sent att det var en bs med borrande pinol så bortse mitt svammel tidigare.
Redigerat:
Tack för svar, har inte alla vhf-3 snabbmatning?
Jag är medveten om att bs (borrande pinol) är rätt eftertraktade och därmed dyra, men jag resonerar så att jag förhoppningsvis ska ha glädje av maskinen resten av livet.
Jag är medveten om att bs (borrande pinol) är rätt eftertraktade och därmed dyra, men jag resonerar så att jag förhoppningsvis ska ha glädje av maskinen resten av livet.
Klicka här för att svara