raveper skrev:
Hur ska jag göra då? Jag har en stubbe i rabatten som jag tänkt ta bort. Precis i hörnet på min garageinfart och gångvägen utanför. När den multnar kommer det väl bli slukhål i asfalten.
Om du fräser bort delar av stubben i rabatten eller låter den vara kvar kommer ju inte göra någon skillnad för asfalten runt den.
Ska det göras riktigt så får ju hela stubben grävas bort med rötterna och sen får man bygga upp med nytt material från grunden.

Min erfarenhet av stubbfräsning är att dom fräser bort delen son sticker upp MEN en stor del lämnas kvar under jorden och rötterna är ju också kvar...
 
U
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.