Går i köptankar kring en tigersåg och såg att CO har sin batteridrivna svarta på rea. Är lite tveksam till att ge mig in på en ny batteriplattform, men det finns även en slagskruvdragare - även det ett verktyg jag skulle behöva, så jag tänkte att man kanske skulle slå till ändå.

Men nu ser jag att nästan inga av de svarta verktygen finns kvar på sajten - kap/ger, skruvdragare, grovdammsugare - alla har försvunnit.

Så: har de gått ut med att de lägger ner de svarta verktygen?

Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Går i köptankar kring en tigersåg och såg att CO har sin batteridrivna svarta på rea. Är lite tveksam till att ge mig in på en ny batteriplattform, men det finns även en slagskruvdragare - även det ett verktyg jag skulle behöva, så jag tänkte att man kanske skulle slå till ändå.

Men nu ser jag att nästan inga av de svarta verktygen finns kvar på sajten - kap/ger, skruvdragare, grovdammsugare - alla har försvunnit.

Kanske lägge att maila och fråga dem?

Tycker det är lite konstigt att dom ens har en pro edition. Budgetmärke Pro. Kan man inte köpa ett etablerat märke istället då?

Jag klämde lite på deras "pro"-skruvdragare och den kändes inte direkt proffsig. Inte värd priset den kostade i alla fall.

Och att ge sig in på ett nytt batterisystem som det står "Clas ohlsson" på låter vågat ...

Bästa svaret

Köp inte ett litet batterisystem som läggs ner, håller du dig till kändare märken på globala marknaden kommer du "alltid" kunna få tag i ett ersättningsbatteri i framtiden.

Verktyg från Cocraft PRO serien, inklusive skruvdragare och cirkelsåg, mot en mörk bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Andreas_87 och 1 till
  • Laddar…
Martin Berggren Martin Berggren skrev:
Köp inte ett litet batterisystem som läggs ner, håller du dig till kändare märken på globala marknaden kommer du "alltid" kunna få tag i ett ersättningsbatteri i framtiden.

[bild]
Nej, det var ju precis det jag ville undvika. Tack!

• Gilla
larakekar och 2 till
  • Laddar…
Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:

Åker in idag o köper sista exet.

S
2007 satsade jag på makita lxt, har ett par originalbatterier kvar än, och kompletterade med ännu en maskin med batterier för bara någon månad sedan. Så ska det va

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.