Hej!
Vi är i startskedet av vårt bygge av Vinga med A-hus.
Undrar om det finns några som redan gjort "resan" och kan ge tips på saker som är bra att tänka på? Tillval som varit bra/onödiga eller som ni ångrade att ni inte tog? Är ljudisoleringen på innerväggar tillräcklig. Eller annat?
Tacksam för alla tips och råd!!