Hej!
Vi är i startskedet av vårt bygge av Vinga med A-hus.

Undrar om det finns några som redan gjort "resan" och kan ge tips på saker som är bra att tänka på? Tillval som varit bra/onödiga eller som ni ångrade att ni inte tog? Är ljudisoleringen på innerväggar tillräcklig. Eller annat?

Tacksam för alla tips och råd!!
 
Har varit med och byggt ett Vinga. Eller målat rättare sagt. Det råd jag kan ge er är att tänka på planlösningen. I det hus vi byggde hade dom ändrat planlösningen. Skicka pm för info.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.