Håller med. Själv avskyr jag kontrollfreaks men tyvärr måste man nog bli ett när man bygger hus.

mvh
David
 
Elektrikern i vårt område tar 200 kr/timme för svart och 400 kr/timme för vitt.

Vi anlitade honom när vi satte in ny belysning i bastun.......ja han gjorde det svart... ::)

Det går väl an att anlita svart vid småjobb. Skulle jag bygga nytt hus för ett par mille så blev det nog bara vitt...det mesta i allafall.... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.