Elektrikern i vårt område tar 200 kr/timme för svart och 400 kr/timme för vitt.
Vi anlitade honom när vi satte in ny belysning i bastun.......ja han gjorde det svart... :
Det går väl an att anlita svart vid småjobb. Skulle jag bygga nytt hus för ett par mille så blev det nog bara vitt...det mesta i allafall....
