310 356 läst ·
3 538 svar
310k läst
3,5k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hemkommen från Stockholm.
Logga in
Skapa konto
Känns skönt med sol, lite svalare men ack så mycket skönare.
Logga in
Skapa konto
Vi tog en liten morgonjoggning, älsklingen springer ifrån mig som vanligt.
Ha en trevlig söndag!
Mvh P-A
Ja nu ser jag delar av gräset iaf.. trots att det snöade även igår (dock 5 grader varmt, så det la sig inte direkt).. 
Angående bilder.. med mitt nya objektiv.. de kommer det kommer.. har inte haft tillfälle än att ta mig ut och prova
Angående bilder.. med mitt nya objektiv.. de kommer det kommer.. har inte haft tillfälle än att ta mig ut och prova
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
När vi köpte huset så var det ett halvruttet trädäck 
Vi rev trädäcket och monterade en intex pool på 14000liter som höll en säsong sen blev den angripen av skadadedjur och var full med hål när vi skulle sätta upp den förra sommaren....
Så nu funderar vi/jag på att bygga en grillplats med med hänggungor runtom eller en stor sandlåda till ungarna
Vi rev trädäcket och monterade en intex pool på 14000liter som höll en säsong sen blev den angripen av skadadedjur och var full med hål när vi skulle sätta upp den förra sommaren....
Så nu funderar vi/jag på att bygga en grillplats med med hänggungor runtom eller en stor sandlåda till ungarna
Snigla skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Blev en bild på väg till jobbet och två stycken på promenaden med Harry. Så denna gång fick även Harry vara med på bild.
Det ser varmare ut än vad det är
Det ser varmare ut än vad det är