T
Måne och stjärnor :)
 
  • Halvmåne i närbild mot en mörk himmel, inga stjärnor synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stjärnhimmel med många synliga stjärnor mot en mörk nattbakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
KnockOnWood och 5 till
  • Laddar…
harry73
Var just ute och det var en fantastisk himmel. Tack för bilderna
 
En tittut från stugan imorse. Snart bär det av ner till stockholmshelvetet igen
Vinterutsikt med snötäckta träd och mark sedd från stugfönster vid gryning eller skymning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
P-plats och 7 till
  • Laddar…
P Pagno skrev:
Skickar med en lite bild till er i söder hur snö och is ser ut....
Jag vill ha snö och kallt! Förbaskade skitväder.... Snart bär det iväg uppåt iallafall för lite skidåkning
 
  • Gilla
Pagno och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Pagno, inget bad i sjön denna årstiden i alla fall. :)
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Pagno, inget bad i sjön denna årstiden i alla fall. :)
Jodå, det blir snart bad i sjön, väntar på att det blir lite varmare, -15 på morgonen, vill ha iaf -10....;)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Bidrar med lite mer vinter! Morgonpromenad igår på Kalixälven.

Huskyhundar på en snötäckt Kalixälven i soluppgången under en vintermorgonpromenad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Abies koreana och 3 till
  • Laddar…
Kretikos Kretikos skrev:
En tittut från stugan imorse. Snart bär det av ner till stockholmshelvetet igen
[bild]
Wow vackert, mer snö än här.. *tittar ut genom fönstret och ser en lite småfrostig gräsmatta*
 
  • Gilla
Kretikos
  • Laddar…
Chemtrails ;)

Solnedgångshimmel med kontrails som framträder som ljusa streck bland moln över trädens silhuetter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pagno och 4 till
  • Laddar…
Lite bistert klimat i Vemdalsskalet, men vackert!

Solnedgång med strålar över snöklädda kullar i Vemdalsskalet, vinterlandskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
galento och 8 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Lite bistert klimat i Vemdalsskalet, men vackert!

[bild]
Härligt! Själv kommer jag tillbringa vecka 4 i Björnrike
 
  • Gilla
Pagno och 1 till
  • Laddar…
Dricker lite morgonkaffe, passade på att knäppa ett par söndagsbilder. Kallt utomhus så bilderna knäpptes inomhus.

Morgonsol som skiner genom snöbeklädda träd i ett vinterlandskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


morgonsolen säger hej!

Vinterlandskap med snötäckta träd och blå himmel i morgonsol, Dalarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Godmorgon från ett snöigt dalarna.

Mvh P-A
 
  • Gilla
ja73 och 6 till
  • Laddar…
Myspysigt!
 
Vintern är vacker MEN jag saknar sommaren...

Tradionellt rött svenskt sommarhus med vita knutar omgivet av grönskande trädgård och blommande växter i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
galento och 6 till
  • Laddar…
Den här solnedgången funkar i kattråden också :D
Vinterbild av solnedgång över en sjö med en katts bakdel i förgrunden och snötäckt mark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.