310 328 läst ·
3 537 svar
310k läst
3,5k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Några himmelbilder jag tagitm går igenom arkivet...
Tagit vid dörren till verkstan som ligger på baksidan av garaget, så det är grannens tomt som syns

Inte direkt himmlen, men tagit i malax en ca en månad sen då vi var till "storjetarin" och köpte burgare (bästa grillmaten på långa vägar tycker jag), vädret hade hoppat mellan plus och minusgrader i flera dagar och resultatet var allting var riktigt intäkt i frost

Bottenhavet, påväg till Umeå

Fönstret vid kontoret:

Molnig sommardag vid insjön några hundra meter bort från föräldrarnas hus:

Tagit vid dörren till verkstan som ligger på baksidan av garaget, så det är grannens tomt som syns

Inte direkt himmlen, men tagit i malax en ca en månad sen då vi var till "storjetarin" och köpte burgare (bästa grillmaten på långa vägar tycker jag), vädret hade hoppat mellan plus och minusgrader i flera dagar och resultatet var allting var riktigt intäkt i frost

Bottenhavet, påväg till Umeå

Fönstret vid kontoret:

Molnig sommardag vid insjön några hundra meter bort från föräldrarnas hus:

Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Då får de även gräva ner gatlampan med som sitter på denna stolpe.
Inte jag som bor här, bara på besök över nyår, men skulle nog kunna vänja mig med utsikten.
Vrider jag blicken lite mer mot vänster slipper jag stolpen och får två andra forsar i blickfånget.
Inte jag som bor här, bara på besök över nyår, men skulle nog kunna vänja mig med utsikten.
Vrider jag blicken lite mer mot vänster slipper jag stolpen och får två andra forsar i blickfånget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ser nästan ut som trakterna runt Storälven/Lissälven, frågan är bara varför man är där just nu, bra fiskevatten men lite för kallt just nu.TeroM skrev:
Ja ja, det är så klart lugnande att vara i de trakterna, men vem behöver avslappning....
PS, härliga bilder...
Mvh P-A
Lissälven stämmer bra, börjar borta till höger vid soluppgången och slutar en bit bakom öarna till vänster.Pagno skrev:
Vi har tagit en liten "innan solen går ned" fika..
Tyvärr ville inte alla med, skönt ändå med lite friskluft.
5-åringen ville gärna prova vattnet, vi badar här på sommaren, mammsen tittade lite surt på pappsen, hon tyckte inte som vi, hon säger att det är för kallt i vattnet, hur kan hon veta det om vi inte provat?
Logga in
Skapa konto
Tyvärr ville inte alla med, skönt ändå med lite friskluft.
Logga in
Skapa konto
5-åringen ville gärna prova vattnet, vi badar här på sommaren, mammsen tittade lite surt på pappsen, hon tyckte inte som vi, hon säger att det är för kallt i vattnet, hur kan hon veta det om vi inte provat?
Logga in
Skapa konto