Någon som har tips på en bra fotoskärare?
Min sambo önskar sig en i julklapp och efter att ha googlat lite är jag lite skeptisk till kvaliten på de man hittar på classe och Kjell typ..
 

Bästa svaret

Dahle har superbra som håller i många år och är betydligt bättre än classe! Det finns två varianter: rullskärmaskin och kartongsaxar. Båda går att skära foto med, men en med sax är lite svårare att hantera. Fördelen med kartongsax är att det även går att skära lite tyngre saker. Om hon är inne på foto, så kanske hon vill kunna skära tjockare kartong eller sprejalimma bilder på kapaplatta också? Då är en med sax att föredra. Dahle finns på tex Matton, men det kan finnas billigare på någon nätbutik.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.