Jag undrar om det är nån som sett ett överkast till enkel säng med fotbollsmönster? Min dotter e helgalen i fotboll. Har köpt fotbolls lampor både till fönsterna och taket. Men det skulle vara kul om det fanns ett överkast till sängen åxo.
Skulle även vilja få tag på motiv av traktorer & motorcyklar man kan sätta på väggen till min lille son på 1,5 år. För är det nått han e galen i så är det traktorer och motorcyklar ;D Wallies skulle vara perfekt för dom e ju bara att plocka bort när han lessnat på dom, om han nu någonsin gör det :
Skulle även vilja få tag på motiv av traktorer & motorcyklar man kan sätta på väggen till min lille son på 1,5 år. För är det nått han e galen i så är det traktorer och motorcyklar ;D Wallies skulle vara perfekt för dom e ju bara att plocka bort när han lessnat på dom, om han nu någonsin gör det :
www.inreda.com har några wallies med traktorer. Hittade dock inga motorcyklar men kanske en brandbil funkar?
Nu har jag inhandlat traktor wallies från inreda.com Tack Maria för länken han kommer att bli överlycklig
Fortfarande inte hittat nått fotbollsöverkast till min dotter. :'( Får väll komma på något annat i stället då. Inte lätt det här med att inreda men roligt är det 
Såg att Rusta säljer en matta i form av en fotboll: http://www.rusta.se/category.asp?c=151&sc=151lier skrev:
Och så har supergrafik.se en dörrskylt med fotbollsmotiv, som man kan beställa med barnets namn på: http://www.supergrafik.se/ShowProduct.aspx?prodid=300&cat=103. Jag är inte säker på att det går att länka direkt till den produkten, men jag provar i alla fall.
Påslakanset med fotbollstema finns hos Josefssons: http://www.josefssons.se/DetailPage...=906&productId=166146&SearchBackLink=
Lycka till med fotbollsprylar till tjejens rum!
Tackar saravillfara!! Kanske är bättre med påslakan än överkast. Barnen e ju inte bäst på att bädda sängen.
Det där ska jag beställa, Skyltarna var läckra men frågan är kan man sätta upp den på dörren utan att förstöra den? :-/ Om det går så var dom himla läckra. 
Vad kul att något av tipsen gav frukt... 
Vad beträffar skyltarna så har jag ingen aning, jag har ingen av deras produkter. Men jag förstår att du är rädd om dörren.
Ja, det här med bäddningen brukar det vara lite si och så med även hemma hos oss. Tänkte att det skulle ha varit snyggt med ett enfärgat överkast (de gånger man vill bädda) och så bara några prydnadskuddar i form av en fotboll att lägga ovanpå. Men jag har inte sett några så´na kuddar, men jag tycker att det borde finnas?
Hur som helst kommer hon säkert att sova gott med det nya påslakansetet!
Vad beträffar skyltarna så har jag ingen aning, jag har ingen av deras produkter. Men jag förstår att du är rädd om dörren.
Ja, det här med bäddningen brukar det vara lite si och så med även hemma hos oss. Tänkte att det skulle ha varit snyggt med ett enfärgat överkast (de gånger man vill bädda) och så bara några prydnadskuddar i form av en fotboll att lägga ovanpå. Men jag har inte sett några så´na kuddar, men jag tycker att det borde finnas?
Hur som helst kommer hon säkert att sova gott med det nya påslakansetet!
Klicka här för att svara