Jag undrar om det är nån som sett ett överkast till enkel säng med fotbollsmönster? Min dotter e helgalen i fotboll. Har köpt fotbolls lampor både till fönsterna och taket. Men det skulle vara kul om det fanns ett överkast till sängen åxo.

Skulle även vilja få tag på motiv av traktorer & motorcyklar man kan sätta på väggen till min lille son på 1,5 år. För är det nått han e galen i så är det traktorer och motorcyklar ;D Wallies skulle vara perfekt för dom e ju bara att plocka bort när han lessnat på dom, om han nu någonsin gör det ::)

www.inreda.com har några wallies med traktorer. Hittade dock inga motorcyklar men kanske en brandbil funkar?

Tackar ska kolla :)

Nu har jag inhandlat traktor wallies från inreda.com Tack Maria för länken han kommer att bli överlycklig :) Fortfarande inte hittat nått fotbollsöverkast till min dotter. :'( Får väll komma på något annat i stället då. Inte lätt det här med att inreda men roligt är det :)

Kul att kunna stå till tjänst :) Han blir säkert jätteglad. Vilka grabbar blir inte det av bilar? Gäller även min sambo...

;D Så sant! Du får beställa en traktor/bil wallies till sambon kanske ;D Min 5 åriga grabb e det bara spindelmannen, hulken & batman som gäller. Helt ointresserad av allt vad motorer är. ;D

Han har redan beställt en tavla med Land Rover märket på som tydligen ska hänga i trappan... ... Var glad så länge din grabb är ointresserad!

Jo men han e den ända som inte e det i våran familj. Minstingen är det bara traktorer, gubben skruvar i bilar, 2st döttrar som kör juniordragster, så inte har jag det så lätt. ;D bifogar bild på vad det är

• IMG_4607.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den övre e det min 13 åriga dotter och på denna är det min 10 åriga dotter ;D Ja vad ska man säga ;D

• frida.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
lier skrev:
Nu har jag inhandlat traktor wallies från inreda.com Tack Maria för länken han kommer att bli överlycklig :) Fortfarande inte hittat nått fotbollsöverkast till min dotter. :'( Får väll komma på något annat i stället då. Inte lätt det här med att inreda men roligt är det :)
Såg att Rusta säljer en matta i form av en fotboll: http://www.rusta.se/category.asp?c=151&sc=151

Och så har supergrafik.se en dörrskylt med fotbollsmotiv, som man kan beställa med barnets namn på: http://www.supergrafik.se/ShowProduct.aspx?prodid=300&cat=103. Jag är inte säker på att det går att länka direkt till den produkten, men jag provar i alla fall.

Påslakanset med fotbollstema finns hos Josefssons: http://www.josefssons.se/DetailPage...=906&productId=166146&SearchBackLink=

Lycka till med fotbollsprylar till tjejens rum!

Tackar saravillfara!! Kanske är bättre med påslakan än överkast. Barnen e ju inte bäst på att bädda sängen. :) Det där ska jag beställa, Skyltarna var läckra men frågan är kan man sätta upp den på dörren utan att förstöra den? :-/ Om det går så var dom himla läckra. ;)

Vad kul att något av tipsen gav frukt... ;)

Vad beträffar skyltarna så har jag ingen aning, jag har ingen av deras produkter. Men jag förstår att du är rädd om dörren.

Ja, det här med bäddningen brukar det vara lite si och så med även hemma hos oss. Tänkte att det skulle ha varit snyggt med ett enfärgat överkast (de gånger man vill bädda) och så bara några prydnadskuddar i form av en fotboll att lägga ovanpå. Men jag har inte sett några så´na kuddar, men jag tycker att det borde finnas?

Hur som helst kommer hon säkert att sova gott med det nya påslakansetet! :)

Tyg med fotbollar finns att köpa på metervara. Kolla i någon tygaffär där du bor. Annars kan du få mina gamla gardiner o kuddfodral ;D

Jag tar gärna dina gamla kuddar & kuddfodral. Jag har ingen fungerande symaskin, så att köpa metervara e inget alt just nu :'( Den där dumma symaskinen jag har tjärvar bara undertråden hela tiden >:(

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.