Granit har några bra lösningar. T ex smala papplådor som man kan ha papperskassar i, så blir det lite snyggare och stabilare än att ha lösa papperskassar på golvet.
GRANIT.COM - Boxar
Och så har ju IKEA lådan SORTERA som är stapelbar men ändå med lock. Den tänkte vi nog ha en stapel av i tvättstugan.
IKEA | hem | Sekundärförvaring | Småförvaring | Lådor | SORTERA Låda med lock
GRANIT.COM - Boxar
Och så har ju IKEA lådan SORTERA som är stapelbar men ändå med lock. Den tänkte vi nog ha en stapel av i tvättstugan.
IKEA | hem | Sekundärförvaring | Småförvaring | Lådor | SORTERA Låda med lock
innan hade jag IKEAs sortera, jag staplar dem inte längre. Den som är längst ned blev av någon anledning aldrig tömd så ofta som den borde
I övrigt har jag IKEAs Andy lådhurts, till det jag tömmer ofta, glas, konserver, papp, tidning osv. Sätter en påse i varje korg så är det enkelt att ta med. kostar inte en förmögenhet heller
och i Lidan korgar till batterier, o annat smått o gott
I övrigt har jag IKEAs Andy lådhurts, till det jag tömmer ofta, glas, konserver, papp, tidning osv. Sätter en påse i varje korg så är det enkelt att ta med. kostar inte en förmögenhet heller
och i Lidan korgar till batterier, o annat smått o gott
Mitt tips är att ha en sådan plastbänk ämnad för förvaring av dynor till detta ändamål istället. Den kan t ex stå ute på balkongen eller utanför villatrappen. Däri har du papperskassar och ngn plastlåda. Enkelt.
Gietvis måste dynförvaringen (alltså källsorteringsbänken) inte vara av plast.
Gietvis måste dynförvaringen (alltså källsorteringsbänken) inte vara av plast.