Renoverare
· Stockholm
· 64 inlägg
Har massa innerpanel som jag egentligen hade tänkt att sätta upp i slutet av sommaren. Nu har arbetet dragit ut på tiden (skräll) och panelen blivit liggande.
Vad säger den samlade expertisen — kan panelen ligga såhär i några månader (om man också drar över en press) eller bör den packas upp och läggas mer luftigt?
Vad säger den samlade expertisen — kan panelen ligga såhär i några månader (om man också drar över en press) eller bör den packas upp och läggas mer luftigt?
Inomhuspanel ska förvaras torrt och ute är det inte torrt..M Missionshuset Roslagen skrev:Har massa innerpanel som jag egentligen hade tänkt att sätta upp i slutet av sommaren. Nu har arbetet dragit ut på tiden (skräll) och panelen blivit liggande.
Renoverare
· Stockholm
· 64 inlägg
Det är slätspont så det gör egentligen inte så mkt om den torkar isär lite efter montering. Men får nog trots allt flytta in den under tak, även om jag hade hoppats på att hitta ett sätt att slippa. 😅
Klicka här för att svara