Har du någon termometer som du kan använda för att ta reda på hur varmt det blir i ditt fläktskåp, kanske olika temperatur på olika hyllor?
På min sojaflaska står det ej över normal rumstemperatur och på vinägern mörkt i rumstemperatur.
Har du någon termometer som du kan använda för att ta reda på hur varmt det blir i ditt fläktskåp, kanske olika temperatur på olika hyllor?
På min sojaflaska står det ej över normal rumstemperatur och på vinägern mörkt i rumstemperatur.
Tack för tipset, det ska jag testa!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.