Vad tror forumet, kan det funka att förvara vinäger, sojasås m.m. i skåpet ovanför köksfläkten? Olivolja? Eller blir det för varmt?

Det vore så perfekt läge eftersom jag använder mycket sånt vid spisen.
 
BirgitS
Har du någon termometer som du kan använda för att ta reda på hur varmt det blir i ditt fläktskåp, kanske olika temperatur på olika hyllor?
På min sojaflaska står det ej över normal rumstemperatur och på vinägern mörkt i rumstemperatur.
 
  • Gilla
mrsnhp
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Har du någon termometer som du kan använda för att ta reda på hur varmt det blir i ditt fläktskåp, kanske olika temperatur på olika hyllor?
På min sojaflaska står det ej över normal rumstemperatur och på vinägern mörkt i rumstemperatur.
Tack för tipset, det ska jag testa!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.