Glömde skära av försäkningen mot väggen. Kan man spackla den eller måste jag ta ner alla skivor och börja från början ?
 
Bara spackla på
 
Martin321 Martin321 skrev:
Bara spackla på
Inga problem ? :)
 
Martin321 Martin321 skrev:
Bara spackla på
En fråga till om skarvarna bildar kors är det ett problem ?
jag tyckeer det är lättar med en lång skarv istället för flera korta skarvar att spackla ?
 
Det är så det ska vara! Förstår inte vad du menar med kors, har du inte "normalhöjd" i rummet och bara får en vertikal skarv?
 
J Jeppenator skrev:
Det är så det ska vara! Förstår inte vad du menar med kors, har du inte "normalhöjd" i rummet och bara får en vertikal skarv?
Jo, jag menar så här på bilden. Det står aldrig i kors. Det är taket inte väggarna.
Bild:



Illustration som visar rätt och fel sätt att montera skivor på väggar och tak samt minsta mått för öppningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.