6 997 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Förrådsdörrar - lite bredare?
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Finns det förrådsdörrar som är lite bredare än det största jag hittat vilket är 10x21. Skulle gärna ha en som är typ 11 eller 12 bred. Ska sitta i ett kallförråd som varit garage men nu när vi bygger ut/om så struntar vi i garaget av lite olika anledningar...
Så lite större förrådsdörrar, var finns det?
Så lite större förrådsdörrar, var finns det?
Det finns flera företag som bygger såna, jag hittade ingen bygghandlare i Uppsala som hade nåt som passade så jag googlade och fastnade så småningom för dom här http://www.y-te.se/index.html
Det finns flera men det här passade mina behov och plånbok, vet inte om dom är bättre/sämre än andra men jag fick i alla fall det jag beställde även om leveranstiden var 3 veckor längre än utlovat.
Bra funktion på dörren verkar det efter 4 månaders användning.
Det finns flera men det här passade mina behov och plånbok, vet inte om dom är bättre/sämre än andra men jag fick i alla fall det jag beställde även om leveranstiden var 3 veckor längre än utlovat.
Bra funktion på dörren verkar det efter 4 månaders användning.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Tack för tipset. Har mailat en prisförfrågan.
Vi köpte en förrådsdörr som var 12x20 i höstas från Furuhälls snickeri. Dyr var den, ca 5500 men vi hade likadana dörrar i andra mått på förrådet sen tidigare och ville ha en likadan. Dörrarna är iofs kvalitetsdörrar, men ändå lite dyrt.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Offerten jag fick på en 13 x 21 var på ca 6000 inkl frakt och moms vilket känns lite dyrt. Gebos dörrar, vilken isoleringsklass har dessa? 10 eller 18 grader?
Klicka här för att svara