Finns det förrådsdörrar som är lite bredare än det största jag hittat vilket är 10x21. Skulle gärna ha en som är typ 11 eller 12 bred. Ska sitta i ett kallförråd som varit garage men nu när vi bygger ut/om så struntar vi i garaget av lite olika anledningar...

Så lite större förrådsdörrar, var finns det?

Det finns flera företag som bygger såna, jag hittade ingen bygghandlare i Uppsala som hade nåt som passade så jag googlade och fastnade så småningom för dom här http://www.y-te.se/index.html
Det finns flera men det här passade mina behov och plånbok, vet inte om dom är bättre/sämre än andra men jag fick i alla fall det jag beställde även om leveranstiden var 3 veckor längre än utlovat.
Bra funktion på dörren verkar det efter 4 månaders användning.

Tack för tipset. Har mailat en prisförfrågan.

Hemmakatten
Vi köpte en förrådsdörr som var 12x20 i höstas från Furuhälls snickeri. Dyr var den, ca 5500 men vi hade likadana dörrar i andra mått på förrådet sen tidigare och ville ha en likadan. Dörrarna är iofs kvalitetsdörrar, men ändå lite dyrt.

gebo snickerier, en 12*21 för 3500. Duger

Offerten jag fick på en 13 x 21 var på ca 6000 inkl frakt och moms vilket känns lite dyrt. Gebos dörrar, vilken isoleringsklass har dessa? 10 eller 18 grader?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.