Jag har ett förråd med plattak och papptak som jag vill sätta innertaks gips på. Hur bör man gå till väga eftersom jag vill ha det som kallgarage men slippa 40 grader på sommaren. Kan man isolera utan fuktproblem?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.