- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· Stockholm
· 1 inlägg
Känner att jag ville skapa något lite mer dynamiskt än bara en duschkub i marmor så jag har testat olika mönsterläggningar som liksom "rinner" ut ur duschen.
Bilderna ger inte lika massiv känsla som det blir i verkligheten när man lägger ihop till fyllda rader vill jag påpeka.
Vad tycker ni?
Bild 1.
Bild 2.
Bild 3.
Bild 4.
Bild 5
Betänk att det kommer att vara en vit skjutdörr framför WC o en glasdörr till duschen (glasdörren är på plats på de sista två bilderna).
Golvet i övrigt blir ett polerat och portätat betonggolv (flytspackel i mellangrå), vita väggar därtill.
/FF
Bilderna ger inte lika massiv känsla som det blir i verkligheten när man lägger ihop till fyllda rader vill jag påpeka.
Vad tycker ni?

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bild 1.

Logga in
Skapa konto
Bild 2.

Logga in
Skapa konto
Bild 3.

Logga in
Skapa konto
Bild 4.

Logga in
Skapa konto
Bild 5
Betänk att det kommer att vara en vit skjutdörr framför WC o en glasdörr till duschen (glasdörren är på plats på de sista två bilderna).
Golvet i övrigt blir ett polerat och portätat betonggolv (flytspackel i mellangrå), vita väggar därtill.
/FF
Administrator
· Skåne
· 7 992 inlägg
Rolig idé och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att 1, 2 eller 3 är snyggast. Jag tar nr 2 om jag måste bestämma mig snabbt!
Medlem
· Stockholm
· 1 inlägg
Ja de skulle ju vara på sin plats med en beskrivning av material i övrigt, får redigera in, tack!
Blir polerat och portätat betonggolv /flytspackel (mellangrå) i övrigt, vita väggar därtill.
/FF
Blir polerat och portätat betonggolv /flytspackel (mellangrå) i övrigt, vita väggar därtill.
/FF