Hej,
Vi har luft luft värmepump som når på de flesta ställen i huset och gör det varmt och skönt nu när det börjar bli kallt. I ett av rummen så förblir det kallt dock. Vi har även vattenburen värme till element via en ctc elpanna. Om jag skruvar ner alla andra element i huset men bara skruvar upp det i rummet där det är kallt, kommer elpannan dra lika mycket el som att alla element i huset var vridna till högsta läget?