Vi har en skarp 90-graders sväng för att komma till vår uppfart och just där är det också lägsta punkten på vägen så det har blivit svårare att komma fram efter att det har regnat.
Vi skulle vilja förbättra situationen och jämna ut höjden så det inte är en ”grop” i svängen.
Jag undrar vad vi ska tänka på: är det bara komma med flera lass med grus och dumpa? Hur gör man så att bilen inte fastnar i gruset?
På bilderna ser man översikten av vår uppfart samt lilla vägen som leder till den (där hunden är med)
Vi skulle vilja förbättra situationen och jämna ut höjden så det inte är en ”grop” i svängen.
Jag undrar vad vi ska tänka på: är det bara komma med flera lass med grus och dumpa? Hur gör man så att bilen inte fastnar i gruset?
På bilderna ser man översikten av vår uppfart samt lilla vägen som leder till den (där hunden är med)
Hur gick det med uppfarten?
Vi har samma problem och fråga, är det bara att dumpa grus eller hur gör man?
Vi har samma problem och fråga, är det bara att dumpa grus eller hur gör man?
Är lägsta punkten där det ligger brädbit? Om så är fallet skulle jag hellre försöka få vattnet att rinna undan och bort genom att se över bättre fall inne i skogspartiet till höger, men även försöka leda undan vatten som kan rinna ner för vägen och ansamlas.
Klicka här för att svara


